Cumpărătorul trebuie sa notifice Vanzatorulului intentia de denuntare unilaterala a contractului, in scris, la adresa de email contact@solgarden.ro. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Nu se pot returna urmatoarele categorii de produse

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri;
  • Produsul a fost adus pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA  este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti). Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala;
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produse personalizate dupa specificatiile consumatorului;
  • in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.

RETURNAREA PRODUSELOR

Datorita faptului ca majoritatea comenzilor vor fi livrate prin serviciul de curierat, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile calendaristice se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

Pentru achizitiile pentru persoane juridice, indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

DE RETINUT

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului care sa acopere cheltuiala necesara aducerii in starea initiala a produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Pentru orice alte detalii suplimentare vă rugăm să ne trimiteți un mail la adresa contact@solgarden.ro

Va multumim pentru intelegere!